10 افزونه برتر وردپرس که میتوانید از آنها برای بهبود وبسایتتان استفاده کنید.
نوشته شده توسط : میثم اکبری

فزونه‌های وردپرس اهمیت زیادی دارند. نقش آن‌ها در طراحی سایت، همانند نقش پنیر، خامه‌ی ترش، و تکه‌های گوشت در پخت سیب‌زمینی تنوری است.

این افزونه‌های می‌توانند قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار دهند.

ادامه این مقاله را همراه http://meysammmm.loxblog.com باشید.

 

آن‌ها می‌تواند ویژگی‌‌هایی را به وب‌سایت شما اضافه کنند که در حالت عادی، ایجاد آن‌ها به هزاران خط کد نیاز دارد.

از مجموعه‌ای از افزونه‌ها در بک‌اند طراحی‌تان استفاده کنید. با این کار، زیبایی و کارایی وب‌سایتان را افزایش داده و کارکرد آن را بهبود خواهید بخشید.

پیدا کردن یک افزونه‌ی مناسب و دم‌دستی سخت نیست. بیش از 54 هزار افزونه‌ی ورد پرس وجود دارد.

پیدا کردن افزونه‌های مدنظرتان احتمالاً نیازمند کمی تلاش خواهد بود.

 

به‌سرعت کار راه‌اندازی آن را برایتان انجام داده و آموزش‌های لازم را به شما می‌دهد.

افزونه‌ی LayerSlider

نام این افزونه، نوعی ساده‌سازی بیش‌ازحد عملکرد آن است، زیرا ترکیب امکانات و کارکرد‌های آن یک بستر انیمیشن (پویا سازی) کامل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به‌جای اینکه صرفاً بتوانید چند اسلایدر به وب‌سایتتان اضافه کنید، با استفاده از افزونه‌ی LayerSlider می‌توانید یک وب‌سایت کامل طراحی کنید.

نام این افزونه، به دلیل محبوبیتش بین طراحان وب، احتمالاً تغییر نخواهد کرد. بااین‌وجود، می‌توان از این پلتفرم چندمنظوره برای ساخت اسلایدر، گالری تصاویر، پاپ‌آپ ‌، صفحه‌ی فرود ، و اسلاید‌های نمایشی با افکت‌های خیره‌کننده استفاده کرد.

ازآنجایی‌که افزونه‌ی Layer Slider کاملاً با انواع دستگاه‌ها سازگاری کامل دارد، اسلاید‌ها و دیگر جلوه‌های ویژه‌ی شما همیشه روی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، و کامپیوترهای رومیزی، جلوه‌ای چشم‌نواز خواهد داشت.

پکیج این افزونه شامل قالب‌های اسلایدر طراحی شده با دست برای کاربران حرفه‌ای و عادی، ویرایشگر ویدئویی با استفاده از کشیدن و رها کردن ، و راهنمای دقیق آن است. افزونه‌ی Layer Slider برای موتورهای جستجو بهینه شده و با کاربر رابطه‌ی خوبی دارد، استفاده از آن آسان است و به کد نویسی نیازی ندارد.

افزونه‌های NextGEN Gallery و NextGEN Pro

افزونه‌ی NextGEN Gallery، استاندارد افزونه‌های گالری وردپرس محسوب می‌شود و طی ده دوازده‌ سال اخیر نیز این جایگاه را داشته است. NextGEN Gallery به‌طور میانگین 1.5 میلیون بار در سال دانلود می‌شود و شما نیز می‌توانید به‌صورت رایگان آن را دریافت و امتحان کنید. اگر از این افزونه خوشتان آمد، می‌توانید به نسخه‌ی پریمیوم آن، یعنی NextGEN Pro آپگرید کنید.

در قسمت بک‌اند، این افزونه‌ی قدرتمند یک سیستم مدیریت کامل برای گالری وردپرس را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آن برای آپلود گروهی تصاویر، مرتب‌سازی و چینش مجدد تصاویر، ایجاد آلبوم‌های تصویری دیگر موارد استفاده کرد.

در قسمت فرانت‌اند ، امکان ایجاد اسلایدشوها، گالری‌های بندانگشتی، و طیف وسیعی از گزینه‌های دیگر در اختیارمان قرار دارد. نسخه‌ی NextGEN Pro دامنه‌ی وسیعی از افزونه‌های مفید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که می‌توان از آن‌ها برای خلق گالری‌های بی‌نهایت متنوع، با اندازه، سبک، و ویژگی‌های خاص مختلف استفاده نمود.

افزونه‌ی Amelia

Amelia افزونه‌ای توانمند است که صاحبان کسب‌وکار و مدیران می‌توان از آن برای خودکارسازی کامل قرارهای ملاقات‌، رزروها، مدیریت رزرو، و فرایند‌های پرداخت آنلاین استفاده کنند. این افزونه باعث صرفه‌جویی زیادی در وقت و هزینه می‌شود.

افزونه‌ی Amelia انعطاف‌پذیری بالایی در تعریف زمان‌بندی‌ قرارهای ملاقات، تاریخ‌ها، و قیمت‌ها داشته و به شکل بی‌نقصی با تقویم گوگل، WooCommerece، PayPal و Stripe ادغام می‌شود.

افزونه‌ی wpDataTables

wpDataTables، افزونه‌ی معمولی نمودار و جدول‌‌کشی نیست. این راه‌حل چندمنظوره به شما اجازه می‌دهد مقادیر بسیار بالایی از داده را مدیریت کرده‌ و طرح‌های داده‌ی کاملاً سفارشی‌ای ایجاد کنید که پاسخگو و رنگارنگ هستند و قابلیت ویرایش فرانت‌اند دارند (یعنی حفظ و به‌روزرسانی آسانی دارند).

یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌هایی این افزونه، شکل‌دهی یا هایلایت کردن شرطی سلول‌ها، ردیف‌ها، یا ستون‌ها است. افزونه‌ی wpDataTables به‌طور کامل از پایگاه‌های داده‌ی MySQL، MS SQL، و SQL پشتیبانی می‌کند.

افزونه‌ی MapSVG

این افزونه به کاربران اجازه می‌دهد از تمامی‌های فایل‌های SVG، نقشه‌های بُرداری (وکتور) تعاملی تهیه کنند. در حال حاضر، MapSVG تنها افزونه‌ای است که به کاربران اجازه‌ی ساخت‌های نقشه‌های برداری تعاملی، نقشه‌های گوگل تعاملی، و نقشه‌‌های تصویری تعاملی را می‌دهد.

 

می‌توان برای خلق اشیاء سفارشی و نشان دادن آن‌ها روی یک نقشه یا دایرکتوری مرتبط با نقشه، از پایگاه‌های داده‌ی این افزونه استفاده کرد.

افزونه‌ی Rank Math SEO

این افزونه همانند یک چاقو‌ی چندمنظوره‌ی ارتش سوئیس از ابزارهای SEO وردپرس است. افزونه Rank Math Seo سریع بارگذاری می‌شود، استفاده از آن بسیار آسان است و به شما کمک می‌کند تا با بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای موتورهای جستجو، رتبه‌ی آن را بالا ببرید.

ویژگی‌های مانند ابزار تحلیل SEO، WooCommerce SEO، SEO محلی و ...از ویژگی‌های این افزونه هستند. می‌تواند این افزونه را به‌صورت رایگان دانلود کنید.

افزونه‌ی WP Review Pro

هنگامی‌که مشغول نقد و بررسی یک کتاب، بازی‌، محصول، فیلم یا هر چیز دیگری هستید، افزونه‌ی WP Review بهترین افزونه‌ی نقد و بررسی موجود در بازار است. با استفاده از این افزونه، هنگام نوشتن نقد و بررسی، از ستاره‌، درصد‌، دایره‌، و نقطه‌ برای امتیاز دادن استفاده کنید.

علاوه بر این، با استفاده از WP Review Pro می‌توانید برای مقایسه‌ی ویژگی‌های مختلف محصولات جدول مقایسه رسم کنید، نقد و بررسی‌های فیس‌بوک را وارد کنید و کلی امکانات دیگر داشته باشید. این افزونه‌ی پریمیوم برای داشتن سرعت بالا بهینه‌سازی شده و با WooCommerce نیز سازگار است.

افزونه‌ی Blog2Social- اتوماسیون هوشمند رسانه‌های اجتماعی برای وردپرس

افزونه‌ی Blog2Social، یک راه‌حل همه‌کاره خودکارسازی برای گروه‌ها، شرکت‌ها، کارآفرینان فردی، بازاریابان و کسب‌وکار‌های کوچک و بزرگ فعال در حیطه‌ی رسانه‌های اجتماعی است. این افزونه به‌صورت یک برنامه کاربردی در محیط وردپرس، یا به‌صورت یک برنامه‌ی مستقل تحت وب در دسترس قرار دارد. افزونه‌ی Blog2Social از شبکه‌های اجتماعی لینکداین، فیس‌بوک، گوگل پلاس، توییتر، پینترست، و 12 شبکه‌ی اجتماعی دیگر پشتیبانی می‌کند.

 
 

می‌توانید به‌صورت خودکار محتوی شبکه‌های اجتماعی خود را به اشتراک و اشتراک مجدد گذاشته، آن‌ها را تبلیغ کرده و با استفاده از تقویم شبکه‌ی اجتماعی آن، محتوی زمان‌بندی‌شده و فعالیت‌های گروهی خود را سازمان‌دهی کنید.

افزونه‌ی Heroic Knowledge Base

با استفاده از این افزونه، دیگر لازم نیست بارها و بارها به یک سؤال یکسان پاسخ دهید. پس از نصب این افزونه و با استفاده از ویژگی جستجوی Ajax بسیار سریع آن، بازدیدکنندگان وب‌سایت شما از اینکه می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی و در هفت روز هفته، در عرض چند ثانیه جواب سؤالاتشان را دریافت کنند، خوشحال خواهند بود.

بازدیدکنندگانی که بتوانند به‌سرعت جواب سؤالات خود را دریافت کنند، به‌احتمال بیشتری خرید خواهند کرد یا محصولات و خدمات شما را به دیگران توصیه خواهند نمود.

نتیجه‌گیری

پس از خواندن این بررسی‌ها و پیشنهاد‌ها، مقایسه‌ی اولیه منطقی‌تر به نظر می‌رسد. هر یک از این افزونه‌ها می‌توانند تفاوت چشم‌گیری در نحوه‌ی تبلیغ محصولات یا خدماتتان ایجاد کنند.

می‌توانید از چند مورد از این افزونه‌ها استفاده کنید. با این کار، به سلایق مختلف بازدیدکنندگان پاسخ خواهید داد و رضایت‌مندی آن‌ها را جلب خواهید کرد. با ارائه‌ی مواد جذاب برای بازدیدکنندگان، رضایت آن‌ها را کسب کنید!

مطالب مرتبط:

ارتباط سئو و طراحی سایت

اهمیت سئو در طراحی سایت

تفاوت بین طرااح ui و ux





:: موضوعات مرتبط: سئو و طراحی سایت , ,
:: برچسب‌ها: وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 1219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: